21 Mayıs 2011 Cumartesi

Aşk Kuşları ve Kitap Kurdu

Bu hafta yine yoğun geçti. İki pasta daha hazırladım. İsimler yakın gelebilir ama tabiki benim uyarlamalarımla biraz farklılık görülecektir.

Sevgili arkadaşımız Hüseyin'in doğumgünü için hazırladığım aşk kuşları pastası ile sevgili eşi ile arasındaki bağlılığı temsil etsin istedim. Aşağıdaki gibi bir pasta ortaya çıktı. Bu pastadan bir çok yerde rastlanılabilir ama pastanın görüntüsünden çok malzemesinin bol olması ile sanırım güzel bir ürün oldu. Yiyen herkese afiyet olsun. 


Çok eğlenerek yaptığım diğer pastamda kitap kurdu pastası buda çok sevdiğim arkadaşım Sebahat'ın kızı Sıla için hazırladım. Benden kitap okuyan kız konulu pasta istenmişti. Sanırım istenileni de  başardım. Nice mutlu yıllara Sıla' cım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder